me and alice

26.5.12


troche o tym co mam na sobie: 
sweter - SH
spodnie ze skórzanymi wstawkami - ONLY
koszula - SH + DIY
buty - Vans
naszyjnik z krzyżami - Cubus 
swobodny look w którym wyruszyłam do Polanicy.

następnie moja kochana Alicja, która jeszcze nie ma wakacji, ale czynnie cieszyła się moją wolnością!   





wróciłam z tygodniowego wypoczynku w Polanicy-Zdroju ze znajomymi. miliony zdjęć do ogarnięcia: przedwyjazdowe zdjęcia z Zuzą, polanickie kadry, oraz niespodziewane wczorajsze zdjęcia dla wrocławskiego brandu ubraniowego JUNKS. dzieje się masa dobrych rzeczy o których będę informować. keep in touch!

You Might Also Like

4 comments

  1. oj nie nie, obiecałaś !
    proszę pozbądź się mnie <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. ciesz się lepiej że nie wrzuciłam na fb! : ]

      Delete
  2. w ktorym sh kupujesz?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. najczęściej kupowałam w sh kola pod moim domem na bulwarze ikara, ale teraz w wakacje go zamkneli. nie wiem co bedzie z nim dalej. a w nastepnej kolejnosci to jomo na braniborskiej :)

      Delete

Subscribe